Acasa | Despre noi | Oferte speciale | Servicii | Preturi | Portfolio | Harta site | Politica de securitate | Contact
optimizare site web google Pixoweb Oradea va ofera servicii de:

Optimizare site web, optimizare Google

Optimizare site web pentru motoare de cautare (Google, Yahoo, etc.) si promovare online


Majoritatea utilizatorilor (peste 85%) folosesc motoare de cautare (Google, Yahoo, MSN, etc.) pentru a gasi un anumit produs sau serviciu pe Internet. De aceea este deosebit de important sa efectuam o optimizare site web pentru motoare de cautare, ca sa atragem multi vizitatori. Un site web care nu este gasit cu usurinta de catre utilizatori si nu are vizitatori e ca un magazin fara cumparatori.


Pixoweb va ofera servicii de:

  • optimizare site web pentru motoare de cautare (Google, Yahoo, etc.)
  • promovare online site web
  • monitorizare si mentinere site in top

Pret optimizare site:

daca ati gasit pagini web unde sunt afisate preturi fixe pentru optimizare site, cu siguranta ati gasit niste firme care nu se pricep la optimizari, deoarece pretul nu se poate stabili fara a face o analiza asupra site-ului care ar urma sa fie optimizat. Optimizarea depinde aproximativ de 30 de factori, care trebuie luate in calcul la estimarea pretului.

Pentru oferta de pret sau orice alte informatii va rugam sa ne contactati.
Pixoweb web design Oradea - Optimizare site web, optimizare Google

Ce inseamna optimizare site web?


Optimizarea nu este un lucru foarte complicat daca cunoastem regulile si principiile optimizarii. Insa aceste principii se schimba mereu. Un site web optimizat odata, nu isi va mentine locul obtinut daca dupa optimizare nu ne mai ocupam de el. Iar obtinerea unui rezultat bun in motoare de cautare (Google, Yahoo, etc.) inseamna un proces care contine multe etape. Aceste etape se pot structura in doua parti:

Optimizare on-site:

  • analizarea site-ului care urmeaza sa fie optimizat
  • stabilirea cuvintelor cheie pentru care va fi optimizata pagina
  • modificarea continutului ca pagina sa contina un numar optim de cuvinte cheie
  • optimizarea meta tagurilor, description si title, sau crearea lor daca nu exista
  • restructurarea paginilor, modificarea fisierelor
  • optimizare link-uri interne
  • optimizare link-uri externe
  • modificarea design-ului, obtinerea unui site prietenos ("user friendly")
  • optimizarea marimii si a timpului de incarcare
  • optimizarea codului sursa
  • validare HTML, CSS
  • creare harta site

Optimizare off-site:

  • analizarea concurentei
  • alegerea unui nume domeniu potrivit (detalii la: inregistrare domenii)
  • alegerea unui server fiabil si rapid pentru gazduire
  • inscriere in motoare de cautare
  • inscriere in directoare web
  • schimbare, cumparare link-uri
  • promovare online
  • analizarea rezultatelor
  • mentinerea pozitiei obtinute dupa optimizare site

Ce inseamna optimizare Google?


In Romania majoritatea utilizatorilor (95%) cand cauta ceva pe Internet foloseste Google. De aceea este recomandat ca in locul unei optimizari generale sa executam optimizare Google ceea ce inseamna ca paginile vor fi modificate dupa regulile impuse de Google. Astfel vom obtine locuri mai bune in Google.

Pagini dupa optimizare, aflate pe primul loc in Google pentru urmatoare cuvinte:
www.simplogix.com: simplogix, e-marketing romania, affordable seo romania, seo solutions romania
www.u-5.at: u-5 modegeschäft, skandinavischen topmarken, bademode hummel
www.medicalexpand.ro: medicalexpand, euroexpand
Analizarea site-ului care urmeaza sa fie optimizat
Un pas destul de important este, sa facem o analizare completa ca sa stim unde sunt probleme de optimizare si ce trebuie modificat. De multe ori intalnim pagini care sunt mai usor de refacut decat corectat. De aceea se recomanda ca intotdeauna sa fim atenti la optimizare cand implementam pagini web. Daca un site nu este conceput corect de la inceput din punct de vedere a optimizarii, atunci este greu de optimizat ulterior.

Stabilirea cuvintelor cheie pentru care va fi optimizata pagina
Multi client ne contacteaza si intreaba daca putem sa rezolvam ca paginile lor sa apare in top 10. De obicei raspunsul este o intrebare: "Dupa ce cuvinte cheie doriti sa facem optimizarea?". In cazul oricarei pagini web, optimizarea se face dupa cuvinte cheie. Astfel de cuvinte pot fi: numele firmei, un produs, un serviciu, activitate principala, locatie etc.

Modificarea continutului ca pagina sa contina un numar optim de cuvinte cheie
In ultimii ani, datorita analizelor SEO au aparut multe opinii diferite legate de importanta densitatii cuvintelor cheie de pe o pagina. Putem gasi articole care ne explica matematic de ce densitatea nu poate fi un factor influentator. Alte analize si teste arata ca optimizarea densitatii cuvintelor cheie a contribuit la obtinerea unui rezultat mai bun. Insa nu exista nicio formula universala pentru determinarea densitatii optime, dar sunt anumite reguli si sugestii generale care trebuie luate in considerare. Noi recomandam clientilor nostri ca textul de pe pagini sa fie bogat in cuvinte cheie. Dar sa nu exageram si sa fim atenti ca textul sa fie usor de citit. Cuvintele mai importante trebuie sa apara si in titlu ca sa obtinem un rezultat bun.

Optimizarea meta tagurilor, description si title, sau crearea lor daca nu exista
In meta tag-uri se afla cuvintele cheie, descrierea paginii, titlul paginii, autorul precum si anumite reguli pentru motoare de cautare. Un factor important este ca titlul si cuvintele cheie sa fie in stransa legatura cu continutul paginii.

Restructurarea paginilor, modificarea fisierelor
Motoarele de cautare sunt foarte asemanatoare utilizatorilor. De ex. nu le place daca nu se poate accesa oricare pagina din cel mult trei "click"-uri. O structura optimizata poate ajuta mult la indexarea paginilor.

Optimizare link-uri interne
Un site care contine mai multe pagini interioare trebuie sa contina si link-uri catre ele. De multe ori gasim link-uri puse pe cuvinte, expresii ca: "detalii...", "click aici", "mai departe". Aceste link-uri pot fi optimizate sau schimbate sa contina cuvinte cheie.

Optimizare link-uri externe
La fel ca mai sus, la link-uri interne, si aici e important ca linkurile sa fie sugestive. Un alt aspect foarte important este ca link-ul sa directioneze la o pagina de importanta ridicata. Pentru Google, acest lucru inseamna ca si pagina dumneavoastra e importanta. Se considera greseala si uneori se penalizeaza daca aveti linkuri catre pagine inexistente.

Modificarea design-ului, obtinerea unui site prietenos ("user friendly")
Cand vorbim despre optimizare site, sa nu credem ca paginile din top, au intotdeauna succesul asteptat. Un utilizator tipic, dupa o cautare deschide minim trei pagini. Din cele trei pagini, de obicei o alege pe cea simpatica din punct de vedere estetic si din punct de vedere al usurintei in utilizare.

Optimizarea marimii si a timpului de incarcare
La fel ca utilizatorii, nici motoarele de cautare nu prefera paginile care se deschid foarte greu. Pentru cresterea vitezei trebuie optimizata marimea paginilor. Curatarea paginilor de elementele nefolositoare poate micsora semnificativ marimea si poate micsora timpul de accesare.

Optimizarea codului sursa
Procedura de optimizarea a codului sursa este un lucru complex in cazul paginilor existente, dar merita efortul. O pagina web, cu un cod optimizat va deveni mult mai preferat de motoare de cautare si va fi indexat mai bine.

Validare HTML, CSS
Validarea codului html si a codului css nu are o importanta prea mare in optimizare site, dar daca am terminat etapa "optimizare cod sursa", atunci merita sa validam codul. Cu siguranta nu o sa strice nimic. Acest aspect poate ajuta la obtinerea unui rezultat mai bun in motoare de cautare.

Creare harta site
Harta contine o lista cu o serie de linkuri catre paginile interioare. Faciliteaza agentii (crawlerii) la vizitarea tuturor paginilor, si nu doar pe ei, ci si pe utilizatorilori.

Copyright 2007 Pixoweb web design Oradea, Romania. All rights reserved.
Optimizare site web
Popularitate globala Popularitate in Romania Google este un joc de cuvinte provenit de la 'googol' ce a fost dat de Milton Sirotta, nepotul matematicianului american Edward Kasner, pentru numarul reprezentat de 1 urmat de 100 de zerouri. Google foloseste acest termen pentru a reflecta misiunea companiei de organizare a imensei cantitati de informatii disponibila pe Internet si in intreaga lume.

Articole utile romanesti
- optimizare Google
- optimizare continut
- applicatii utile

Articole utile in engleza
- SEO tools
- Google ranking factors
- Search engine guide
- Google rank checker